Zwroty i reklamacje
Zasady zwracania produktów kupionych on-line w sklepie internetowym Must Have:
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Znaczy to tyle, że przysługuje Ci prawo do namysłu, umożliwiające zapoznanie się z towarem i rozważenie zakupu. Takie samo prawo przysługuje Przedsiębiorcom na prawach konsumenta.
Żeby efektywnie odstąpić od umowy:
1. złóż nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Możesz przesłać je nam drogą mailową na adres: kontakt@mhsklep.pl lub wydrukować je i włożyć do zwracanej nam paczki.2. wyślij nam nietrafiony zakup na adres: Must Have F.T.U Sebastian Dańczak, z dopiskiem Zwrot Sklep internetowy Must Have. Koszt zwrotu zgodnie z polskim prawem ponosi kupujący.
Zwrócimy Ci niezwłocznie środki, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zachowujemy prawo do wstrzymania się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. W przypadku kiedy zdecydujesz się korzystać z produktu, który chcesz zwrócić odpowiadasz za zmniejszenie jego wartości. Pamiętaj, ze możesz użyć produktu tylko by sprawdzić jego cechy i funkcje.
14 dni na odstąpienie od umowy liczymy:
- dla umowy, która dotyczy rzeczy - od momentu kiedy otrzymasz zamówione produkty, czyli od momentu kiedy Ty lub osoba trzecia, upoważniona przez Ciebie, wejdziecie w posiadanie zamówienia
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy
Pamiętaj, że od reguły odstąpienia od umowy istnieją wyjątki. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi (lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta) w przypadku gdy:
- przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- zawarł umowę o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie.
Zasady reklamowania produktów:
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy).
Przez 2 lata od zakupu towaru odpowiadamy wobec Ciebie za zakupioną rzecz. Jeśli stwierdzisz, że zakupiony produkt:
- nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć
- nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę
- nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę
- lub produkt został wydany w stanie niekompletnym
Zazwyczaj masz 2 lata (chyba, że w gwarancji produktu określono inaczej) na złożenie reklamacji.
Zrobisz to na przykład wysyłając nam zgłoszenie na adres email: kontakt@mhsklep lub drogą pocztową na adres serwisu: F.T.U Sebastian Dańczak ul. Brzozowo 23, 72-110 Przybiernów , z dopiskiem Reklamacja Sklep internetowy Must Have .
Po przyjęciu zgłoszenia Twojej reklamacji, jeśli będzie taka potrzeba poprosimy Cie o odesłanie towaru do sprawdzenia lub naprawy na adres: F.T.U Sebastian Dańczak ul. Brzozowo 23, 72-110 Przybiernów , z dopiskiem Reklamacja Sklep internetowy Must Have.
lub na adres serwisu producenta, jeśli taki jest przez niego prowadzony. Będziemy z Tobą w kontakcie przeprowadzając proces reklamacji.
W związku z wadą możesz żądać:
- usunięcia wady poprzez naprawę,
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.