Zwroty i reklamacje

Zasady zwracania produktów kupionych on-line w sklepie internetowym Must Have:

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Znaczy to tyle, że przysługuje Ci prawo do namysłu, umożliwiające zapoznanie się z towarem i rozważenie zakupu. Takie samo prawo przysługuje Przedsiębiorcom na prawach konsumenta.

Żeby efektywnie odstąpić od umowy:

1. złóż nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Możesz przesłać je nam drogą mailową na adres: kontakt@mhsklep.pl lub wydrukować je i włożyć do zwracanej nam paczki.
2. wyślij nam nietrafiony zakup na adres: Must Have F.T.U Sebastian Dańczak, z dopiskiem Zwrot Sklep internetowy Must Have. Koszt zwrotu zgodnie z polskim prawem ponosi kupujący.

Zwrócimy Ci niezwłocznie środki, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zachowujemy prawo do wstrzymania się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. W przypadku kiedy zdecydujesz się korzystać z produktu, który chcesz zwrócić odpowiadasz za zmniejszenie jego wartości. Pamiętaj, ze możesz użyć produktu tylko by sprawdzić jego cechy i funkcje.

14 dni na odstąpienie od umowy liczymy:
- dla umowy, która dotyczy rzeczy - od momentu kiedy otrzymasz zamówione produkty, czyli od momentu kiedy Ty lub osoba trzecia, upoważniona przez Ciebie, wejdziecie w posiadanie zamówienia
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy
Pamiętaj, że od reguły odstąpienia od umowy istnieją wyjątki. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi (lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta) w przypadku gdy:

  1. przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  2. przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  3. przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  4. przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  5. zawarł umowę o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie

Zasady reklamowania produktów:

 Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy).

Przez 2 lata od zakupu towaru odpowiadamy wobec Ciebie za zakupioną rzecz. Jeśli stwierdzisz, że zakupiony produkt:

  1. nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć
  2. nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę
  3. nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę
  4. lub produkt został wydany w stanie niekompletnym

Zazwyczaj masz 2 lata (chyba, że w gwarancji produktu określono inaczej) na złożenie reklamacji.

Zrobisz to na przykład wysyłając nam zgłoszenie na adres email: kontakt@mhsklep lub drogą pocztową na adres serwisu: F.T.U Sebastian Dańczak ul. Brzozowo 23, 72-110 Przybiernów  , z dopiskiem Reklamacja Sklep internetowy Must Have .

Po przyjęciu zgłoszenia Twojej reklamacji, jeśli będzie taka potrzeba poprosimy Cie o odesłanie towaru do sprawdzenia lub naprawy na adres: F.T.U Sebastian Dańczak ul. Brzozowo 23, 72-110 Przybiernów , z dopiskiem Reklamacja Sklep internetowy Must Have.

lub na adres serwisu producenta, jeśli taki jest przez niego prowadzony. Będziemy z Tobą w kontakcie przeprowadzając proces reklamacji.

W związku z wadą możesz żądać:

  •     usunięcia wady poprzez naprawę,
  •     wymiany rzeczy na wolną od wad,


lub złożyć oświadczenie o:

  •     obniżeniu ceny,
  •     odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.